U napadu na šoping centar

Prošla su vremena u kojima su poželjni alfa mužjaci radili cijeli dan u polju, i zatim u radnoj usmrđenoj odjeći na traktoru išli do lokalne birtije, gdje bi se međusobno potukli, a onaj koji bi ostao stajati na nogama imao bi pravo na seks s najboljom ženom u selu, iako smrdi i sav je blatan i krvav. Osim u jednom malom selu kojeg neću imenovati, današnji zavodnici ipak moraju biti čisti i lijepo obučeni, da bi ih hvalevrijedne djevojke htjele pogledati.

Šoping može biti prokleto zabavan. Ako sa sobom povedeš prave ljude, spektakl je zajamčen. Mnogi se stručnjaci slažu da su šoping centri izvrsna mjesta za ulete i stvaranja novih poznanstva. Moram priznati da ih ja nikad nisam doživljavao na takav način, ali u posljednjih nekoliko mjeseci znatiželja mi ne da mira, pa sam odlučio istražiti i ovo područje zavodničkog djelovanja.

Ideja je bila provesti cijeli dan u šoping centru i pritom uživati u svim blagodatima koje nude ovi objekti. Osim zabave, glavni cilj bio je nešto i kupiti, ali i pokušati uletiti ako se ukaže prilika. Moji prijatelji i bliski suradnici, Rafael i Henrik, trebali su mi pomoći u otkrivanju tajni velikih trgovačkih centara. Za mjesto radnje odabrali smo Avenue Mall. Nažalost, u današnje vrijeme brzog života nismo mogli izdvojiti cijeli dan za ''šopingiranje'', nego samo pola, ali i to se činilo dovoljno da se dođe do vrijednih zaključaka.

Sve je to sjajno zvučalo u teoriji, ali u praksi smo naišli na iznenađujuće probleme. Kao prvo, Rafael se nije pojavio. Cijeli tjedan na sva je zvona najavljivao svoj pohod na Avenue Mall, ali večer prije popio je toliko rakije da nije bio u stanju ustati iz kreveta.

Šteta, ostali smo bez najjače karike cijele ekspedicije, no nije bilo mjesta panici, jer sa mnom je u Avenue išao Henrik, uzorni pripadnik stare austrougarske škole zavođenja, koji bi nedvojbeno bio krajem 19. stoljeća uz Cara Franju Josipa najpoželjniji muškarac na prostorima od Karpata do Jadranskog mora. Nažalost, u zadnjih 100 godina pravila muško-ženskih odnosa su se dramatično promijenila, pa Henrikove ljubavne metode dandanas među djevojkama i nisu toliko popularne. Svejedno, činilo mi se da bi ovaj momak mogao biti koristan.

Entuzijazam je bio velik, no već na početku je uslijedila šokantna izjava mojeg suradnika: ''Roditelji su me učili da nije pristojno gledati cure dok prolaze, i ja ih neću gledati!''

Čemu onda uopće izlaziti iz kuće? Ne mogu vjerovati da je Henrik izgovorio te riječi! Pokušao sam ga uvjeriti da je gledanje lijepih žena zdravo i da nema nikakve logike u tome što govori. Svejedno, Henrik je ostao tvrdoglav. Strastveno se posvetio bontonu iz 19. stoljeća. Tad mi je već bilo jasno da će se naša ekspedicija pretvoriti u običnu komediju.

Problem je bila i disciplina. U diskoklubovima uopće nije teško ponašati se u skladu s očekivanjima i odglumiti zrelog zavodljivog muškarca ta 3-4 sata u mraku. Svi to uspješno rade, osim najpijanijih. Međutim, po danu usred trgovačkog centra to nije lako, pogotovo ljudima poput mene, kojima je cirkusiranje u stilu Kazahstanca Borata nedvojbeno u krvi. Jedva sam se suzdržavao, a samokontrola je nešto na čemu ću morati raditi u 2009. godini.

S obzirom da mene pale prodavačice u trgovinama dječjih igračaka, prvo smo ušli u Turbo Limach. Nakon pomne analize tamošnjeg ženskog osoblja, shvatio sam da ću ''onu pravu'' ipak morati potražiti na nekom drugom mjestu. Prodavačice nisu zadovoljile. Ako ništa, imali su tamo dobre plišane igračke. To je super poklon kad imaš curu. Onog cucka s bariteljskim izrazom lica skoro sam i kupio.

Avenue Mall je prepun hostesa. Samo ako s njima flertaš imaš što raditi cijelo jutro. Jedna me uvjeravala da pristanem na besplatnu večeru i prezentaciju njezine firme, ali kad sam ja njoj predložio besplatnu večeru i ''prezentaciju'', postalo je jasno da poslovni dogovor nećemo postići.

''To nije pristojno! Ja neću pričati s hostesama,'' čuo sam tvrdoglavi Henrikov glas u pozadini, što me dodatno zabavilo. Nekoć smo znali zajedno uletiti 100 puta u mjesec dana. Kako ga tad nije bilo sram? Što li se dogodilo s njim u posljednje dvije godine? Ljubav boli, a ozljede su čini se uništile karijeru ovog perspektivnog staromodnog zavodnika.

Naravno, broj mobitela ovaj put nisam dobio. Boratovski stil komunikacije svakako nije pomogao. Hostese su tvrd orah, u što su se uvjerili i neki od mojih čitatelja. Svejedno, veliki je gušt neobavezno im se upucavati. Barem meni.

U Avenue Mallu imao sam prilike susresti nekolicinu muškaraca koji su vrhunski zaveli, i sad slavodobitno šopingiraju u društvu svojih superprivlačnih cura, pritom uživajući u svakom trenutku svog trijumfa. Tim bi dečkima trebalo dati priznanje za razvoj bariteljstva u Hrvata, možda i novčanu stimulaciju. ''Kako možeš slaviti kad drugi muškarci imaju zgodne cure?,'' prekorio me Henrik, a ja sam mu objasnio da je to isto kao i u nogometu kad netko pređe cijelu obranu ili zabije gol s centra, pa mu se ljubitelji sporta dive.

Bio sam spreman pronjuškati cijeli Avenue i sve njegove trgovine. To sam i napravio. Sad imam otprilike uvid gdje su najzgodnije prodavačice tamo. Nažalost, u Kozmo, DM, Zaru i Bershku mi Henrik nije dao da uđem, pod argumentom: ''Ne idemo tamo! Tamo nema ništa za muškarce!''

Nakon nekoliko sati lunjanja, došlo je vrijeme da pokušam odobrovoljiti prijatelja, pa smo se bacili na ono u čemu Henrik istinski uživa: jelo i piće. Na drugom katu ima pregršt pečenjarnica, samo se treba probiti kroz maloljetničku gužvu. Odmah je bio u boljoj formi nakon što je zagrizao u hamburger. Priznao mi je da je vidio najzgodniju ženu u cijelom centru dok je isprobavao majicu u Espiritu. ''Pa kako možeš znati da je najzgodnija kad uopće ne gledaš žene oko nas!?'', pitao sam ga, a on je tada otkrio svoju mračnu tajnu: ''Ma škicnem ja malo, iako nije pristojno.''

I onda se pojavila ona: srodna duša mog prijatelja Henrika! ''Ova prodavačica je prezgodna, savršena'' uzviknuo je, sav oduševljen. Pogledao sam ju i ostao šokiran. Uz sve ljepotice koje šeću oko nas, to je savršena cura!?

Natjerao me da odem kupiti žvakaće gume na njezin kiosk. Henrik nije smogao snage za ulet. Bacio sam foru dok sam ih kupovao, ona me blijedo pogledala, a izraz lica joj je bio kao da su joj sve lađe potonule. To je savršena cura!?

''Što ja mogu kad se meni sviđaju cure koje izgledaju kao da im je život prop'o!'', ponosno je izjavio uz blaženi smiješak na licu. Nema sumnje, Henrik je istinska legenda. Ali uletio ne bi ni pod prijetnjom pištoljem.

Prošla su četiri sata otkad smo došli u Avenue. Mi nismo kupili apsolutno ništa. Henrik je svakoj majici našao manu: ili bi zaključio da u njoj izgleda kao kreten ili ne bi bio zadovoljan jer mu trup u njoj izgleda mali, a svaki komad fency odjeće proglasio je gay odjećom, i bio je šokiran kad sam ja na kraju kupio takvu košulju. ''Da si ti živio prije 50 godina, bio bi ekstremno zadrt čovjek,'' rekao sam mu. Mora mu se ipak priznati da je užasno zabavan kao takav i bilo bi šteta da se promijeni. Isključivo on je zaslužan što je ovo ''šopingiranje'' preraslo u komediju koju ćemo pamtiti.

Vrijeme nam je isteklo. U Konzumu nismo bili, iako tamo hrpa hostesa samo čeka da im se uleti. Kino smo izbjegavali nakon sramotnog ponašanja za vrijeme filma ''Lars ima curu'' prije mjesec dana. Naime, kidali smo se tada dva sata bez prestanka od smijeha, a film je bio tužna drama. Nadam se da nas se osoblje više ne sjeća. Smetnuli smo s uma i prilaženje curama koje kupuju, a s hostesama i prodavačicama trebali smo flertati puno puno više. Ako ništa, naučio sam Avenue napamet i sad mogu odvest bilo koju curu tamo na spoj.

Istraživanje je završilo debaklom. Morat ćemo ga ponoviti još nekoliko puta, što je zapravo dobro. Tome se zbilja veselim. Ne sjećam se kad sam se zadnji put tako zabavio kao jučer u Avenue Mallu. Odgovorno tvrdim: šoping centri su zakon!wink

16.11.2008. u 10:08 • KomentirajPogledaj komentare (22) Print#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Kontakt adresa

Prijedloge, pitanja, savjete, kritike, pohvale i uvrede šaljite na email adresu ivan.jankovic@novatv.hr

Izdvojeno

Intervjui
- O seksualnosti, s profesorom Aleksandrom Štulhoferom
- O emancipaciji, sa Sanjom Sarnavkom iz udruge B.a.B.e
- O ljubavi i zaljubljenosti, s doktorom Stanislavom Feldmanom

Praktični savjeti
- Savršena mjesta za intimne dodire na Jarunu
- Kamo ju odvesti na prvom spoju?
- Idealne za vježbu
- Gdje uletiti usred bijela dana?
- Kako znati da se curi ne sviđaš?
- Tvoj govor tijela
- Kako doći do prvog poljupca?

Kolumne
- Jesmo li nasjeli?
- Vrline uspješnih zavodnika
- Biti Dudek, ljubavni gubitnik
- Ishod tvoje misije
- Drskost! Drskost!! Drskost!!!
- Nepotrebne muške predrasude
- Kako ostati smiren?
- Otrov koji nas truje iznutra
- Preživjeti odbijanje i krenuti dalje
- Zadovoljiti se ''minornim''
- Ništa bez društvenosti
- Ljubav bez seksa?
- Vrste uleta
- Plesna čarolija
- Alibi igra
- Je li njezino NE uvijek kraj?
- Suzbiti svoje ''slabe točke''
- Na brzinu ili polako?
- Kobno kompliciranje
- Pobijediti vlastitu nezanimljivost
- Bariteljska zanimanja
- Velike brojke
- Ovca ili buntovnik?
- Ćelavost
- Auto i stan
- Njezine prijateljice
- Uloga dopinga u ljubavnom životu
- Kud nas vodi idealiziranje?
- Najveće zablude o mž odnosima
- Ugled
- Samostalno ili momčadski?
- Tajnovitost kao vrlina
- Igra ''Zbari tuđe!''
- Biti osvajač, i dalje muška uloga
- Izazvati njezinu ljubomoru
- Kujizam

Blic test
- 1. dio
- 2. dio
- 3. dio
- 4. dio
- 5. dio
- 6. dio
- 7. dio
- 8. dio

Specijali
- U napadu na šoping centar
- Poklon za mrzitelje
- Povijest natjecateljskog zavođenja
- Zvijezde protiv Legendi Lige

Arhiva
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (4)